Sunday, May 6, 2012

sayang




sayang >>
NUR SYAFIQAH NAGIB
a.k.a
P'QA NAGIB


p'qa
maaf kalau kaw rase tahun ni aku macam sombong sikit ngn kaw.
aku tak de niat pn p'qa.
skunk kaw dah tak dok hostel.
kaw dalam kelas pn ngn bdk luar je.
mane nak gaul ngn bdk hostel lagi.
aku jmpe kaw pn aku tataw nk cakp psl ap p'qa.
tak de topik.
nak ckp sal bdk hostel myb nty tbe2 kaw cangok.
tyme rehat pn kaw ngn bdk kelas kaw je.
n kadang2 kaw x ad langsong kt ctuh.
kalau cm dulu tyme kaw dok hostel.
bnyk bnde aku ley cite kt kaw.
sikit2 ngadu kat kaw weyh.
sikit2 cari kaw.
g mane2 ngn kaw.
aku eppy ngn kaw.
cdeyh ngn kaw.
kalau gado pn skjp je
pastuh baek cm bese.
aku selalu pelok kaw.
cium kaw.
cubit pipi kaw.
gurau2 ngn kaw.
tapi bile kaw dah dok lua ,
camne aku nak cite weyh kat kaw.
cmne nk ngadu kt kaw
cmne nk cari kaw.
dah tak ad kawan nk gado dahh.
aku dah tak ley nak pelok kaw.
taley nak cium kaw.
taleyh nak cubit pipi kaw cm dulu.
bile tyme ari first msk hostel tuh.
bile aku tawu je kaw tak de.
aku nanges weyh.
aku cdeyh sgt tyme uh.
dah tak de sape aku nak pelok.
aku kene time knyataan yg kaw takkan selalu ada dekat dengan aku.
kaw dah jauhh.
jauhh sgt.
tak rapat cam dulu.
aku rindu kite yang dulu weyh.aku rindu nak pelok kaw.
tp arituh aku pelok kaw.
kaw cakap.
bese nye wawa yang pelok aku.
aku tyme tuh tahan je air mate weyh.
siap bole senyum agx.
aku nak gurau2 ngn kaw pn dah susa skunk.
tapi aku tak kesah.
janji aku tengok kaw bhgie.
janji aku tengok kaw tersenyum pn dah wt aku happy weyh.
happy sangat.
coz yela kan.
susa nk tengok kaw senyum skunk.
jarang aku dapat tengok weyhh.
dahh lahh.
banyak pulakk bebel aku ni kann.
dah melelehh dah ni.
suda laaa.
SAYANG KAW KAWAN :)



No comments:

Post a Comment